7.2.07

De meest opmerkelijke onjuiste spatie van 2006 is gekozen: "huis kamer", spatieerde een belspelletje.

Flauw vind ik dat. Terwijl die mensen zo hun best hebben gedaan om de fouten uit het betreffende tekstje te halen. Iedereen ziet toch zó dat er oorspronkelijk moet hebben gestaan "Wat vindt je in de huis kamer"? Kijk maar: daar staat nu een extra spatie. Eigenlijk hadden ze bij SOS niet zo flauw moeten doen en die onjuiste en die juiste spatie tegenover elkaar wegstrepen.

Ik zou trouwens wel willen dat ik in mijn huiskamer eens 10.000 euro vond, maar dat is weer heel iets anders.

1 Comments:

Blogger TafelDertien said...

Het punt was nou net dat de presentatrice die "t" weer invoegde. Ik vind(t) de hele situatie dan ook meer een "dt"-fou(d)t dan een spatie( )fout.

17:11  

Een reactie posten

<< Home