7.3.07

Stemmen. Best belangrijk en best spannend ook. Ja, je klinkt als een verzonnen propagandafiguur als je zoiets zegt, maar ik vind het écht. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik vandaag meer de Eerste Kamer dan het provinciebestuur ga kiezen.

Een kandidatenlijst heb ik voor het eerst niet gekregen, wat natuurlijk wel gemoeten had. Ik ben dus maar eens hier gaan kijken, waar alle kandidatenlijsten voor heel Nederland te vinden zijn. Ja, ik kan natuurlijk gewoon op nummer één van de lijst stemmen, maar dat doe ik niet. Ik ga eens kijken wie er flink moeite doet om te informeren binnen de ruimte die hij van zijn partij heeft gekregen.

Dat valt tegen. De meesten vinden één woordje nog te veel. Dan krijg ik dus niet de indruk dat die straks ná de verkiezingen wél veel gaan doen. Gelukkig is er één kandidaat die ruim de tijd heeft genomen om het nodige te vertellen over wie hij is en waar hij voor staat. Paul Vermast is mijn man! Ook al ligt zijn internetsite dan plat. :-)